Openingstijden, contact en afspraak

Openingstijden

Locatie gemeentehuis (Dorpsplein 1, Groesbeek)

  • Maandag van 8.30 tot 19.00 uur  
  • Dinsdag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur

Let op! Woensdag 18 december 2024 is het gemeentehuis om 16.00 uur gesloten. Telefonisch is de gemeente gewoon bereikbaar tot 17.00 uur.

Afspraak maken

Servicepunt Burgerzaken Millingen (Den Ienloop, Heerbaan 115)

Servicepunt Burgerzaken in Millingen is elke twee weken geopend op dinsdagochtend. 

Afspraak maken

Feestdagen 2024

Tijdens de volgende feestdagen zijn we gesloten:

  • Maandag 1 april (tweede paasdag)
  • Donderdag 9 mei (hemelvaartsdag) 
  • Maandag 20 mei (tweede pinksterdag)
  • Woensdag 25 december (eerste kerstdag)
  • Donderdag 26 december (tweede kerstdag)
Afspraak maken

Voor het afhalen van uw aangevraagde reisdocument of rijbewijs kunt u tijdens openingstijden (zonder afspraak) terecht. Verder werken wij alleen op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. 

Afspraak maken

Bel ons
  • Telefoon 14024 (dit is een verkort nummer)
  • Belt u vanuit het buitenland: +31 24-7516500
  • Calamiteitennummer: (024) 684 13 01. U belt dit nummer bij omgewaaide bomen, wegverzakking en andere dingen die gevaar of ernstige hinder kunnen veroorzaken. Het calamiteitennummer is niet bedoeld voor het melden van gladheid door sneeuwval.

Telefonische bereikbaarheid: Maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Vrijdag van 08.30 uur tot 13.00 uur.

Feestdagen 2024

Tijdens de volgende feestdagen zijn we telefonisch niet bereikbaar:

  • Maandag 1 april (tweede paasdag)
  • Donderdag 9 mei (hemelvaartsdag) 
  • Maandag 20 mei (tweede pinksterdag)
  • Woensdag 25 december (eerste kerstdag)
  • Donderdag 26 december (tweede kerstdag)

Overige telefoonnummers

Schrijf ons

Mailadres

gemeente@bergendal.nl (niet voor meldingen openbare ruimte, deze ontvangen we graag via ons Meldpunt Buitenruimte)

Postadres

Postbus 20
6560 AA Groesbeek

Digitale post

Sinds oktober 2021 verstuurt de gemeente Berg en Dal haar post ook digitaal via de berichtenbox van MijnOverheid. 

Veilig mailen met Zivver

Vanaf 1 januari 2023 gebruiken we Zivver voor het veilig versturen van e-mails met vertrouwelijke informatie. Bijvoorbeeld een e-mail met uw persoonlijke gegevens. Met Zivver kunt u er zeker van zijn dat alleen u de mail kan openen. 

Iets melden

U wilt iets melden dat stuk is of onveilig of u heeft iets verloren of gevonden.

KvK, IBAN, BTW, BIC nummers gemeente
  • BTW nummer: NL854730357B01
  • IBAN nummer: NL78BNGH0285003089
  • BIC nummer: BNGHNL2G
  • KVK nummer: 62254944
  • D-U-N-S nummer: 491-546-783
  • Fiscaal-/RSIN nummer: 854730357