Met dit formulier vraagt u subsidie aan voor uw vereniging. U moet uw subsidieaanvraag voor het volgende kalenderjaar voor 1 september van het lopende kalenderjaar indienen.
Inloggen op een veilige manier
Voor het online aanvragen van diensten hebben wij een (digitale) handtekening nodig. Verenigingen en organisaties die daarover beschikken kunnen inloggen met eHerkenning. Als uw vereniging geen eHerkenning heeft, kunt u ondertekenen/inloggen met uw eigen DigiD. Het gaat hier alleen om een (digitale) handtekening, de verantwoordelijkheid voor de subsidie-aanvraag ligt bij de organisatie/vereniging waar u de subsidie voor aanvraagt.
Meer informatie over eHerkenning vindt u op www.eherkenning.nl of op de website van de gemeente Berg en Dal. U heeft een eHerkenningsmiddel van minimaal betrouwbaarheidsniveau EH2+ nodig. Meer informatie over DigiD vindt u op www.digid.nl.
Wat gebeurt er met uw gegevens?
Voor sommige producten of diensten heeft de gemeente persoonlijke gegevens van u nodig. De gemeente gaat hier zorgvuldig mee om. Gegevens die we van u ontvangen gebruiken we alleen voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Meer informatie hierover leest u in onze privacyverklaring.
Bijlagen
Er kan bij deze aanvraag gevraagd worden om bijlagen mee te sturen, dit hangt af van het soort subsidie dat u aanvraagt en bij welke Nadere Regeling dit hoort. Lees meer over welke bijlagen u moet meesturen.
U kunt deze bijlagen direct toevoegen in dit aanvraagformulier. Lukt dit niet of heeft u de documenten nog niet allemaal beschikbaar? U kunt ze ook later naar ons opsturen:
- Per e-mail: subsidies@bergendal.nl.
- Per post: Gemeente Berg en Dal, t.a.v. subsidies 2025, Antwoordnummer 20, 6560 VB Groesbeek. Een postzegel is niet nodig.
Let op: Vermeld hierbij altijd het referentienummer dat u ontvangt na verzending van deze aanvraag!