Formulier afsluiten
Formulier opnieuw starten

Klacht indienen

Voortgang
6%

Informatie over online indienen

Inloggen op een veilige manier

De gemeente Berg en Dal werkt met online aanvragen en diensten met DigiD voor personen en eHerkenning voor ondernemers. Dit doen we omdat we veilig met de gegevens en privacy van u of uw organisatie willen omgaan. Ook wordt dit voor steeds meer overheidsdiensten een wettelijke verplichting. Wij vragen hiervoor uw begrip. 

eHerkenning logoDigiD logo

Meer informatie over eHerkenning vindt u op www.eherkenning.nl of op de website van de gemeente Berg en Dal. U heeft een eHerkenningsmiddel van minimaal betrouwbaarheidsniveau EH2+ nodig. Meer informatie over DigiD vindt u op www.digid.nl

 

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Voor sommige producten of diensten heeft de gemeente persoonlijke gegevens van u nodig. De gemeente gaat hier zorgvuldig mee om. Gegevens die we van u ontvangen gebruiken we alleen voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Meer informatie hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bijlagen

We vragen u in dit formulier om een aantal bijlagen. Deze kunt u meteen uploaden en meesturen (zorg dat u deze heeft opgeslagen op uw pc, laptop of smartphone) of als u dat liever wilt per post opsturen.

  • Als u een klacht (mede) namens iemand anders indient: Een machtiging van deze persoon;
  • Als u een klacht namens een groep indient: Een lijst met namen, adressen en handtekeningen van personen die de klacht indienen;
  • Eventueel bestanden of documenten die de klacht duidelijker maken, of een uitgebreide beschrijving van de klacht.