Formulier afsluiten
Formulier opnieuw starten

Aanvraag gehandicapten parkeerkaart

Voortgang
6%

Informatie over online aanvragen

DigiD

Bij gemeente Berg en Dal kunt u inloggen met uw DigiD inlogcode. DigiD staat voor Digitale Identiteit. Het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. U kunt zelf uw DigiD aanvragen op www.digid.nl.

Met dit formulier kunt u online een gehandicaptenparkeerkaart aanvragen.

Hoe werkt het?

Online doorgeven:

  1. Door op de knop 'volgende stap' te klikken, gaat u naar het DigiD inlogscherm.
  2. Het aanvraagformulier opent en uw gegevens worden vooraf ingevuld.
  3. Alle velden met een sterretje * zijn verplichte velden.
  4. Wanneer u alle vragen heeft beantwoord, zal er een samenvatting volgen. Waar nodig kunt u nog wijzigingen aanbrengen.
  5. Vul het formulier in en druk op verzenden. U ontvangt een bevestiging van deze aanvraag in uw mailbox. Bij deze bevestiging zit een referentienummer van deze aanvraag.
  6. Voor een gehandicaptenparkeerkaart is een pasfoto nodig. Deze kunt u niet digitaal versturen. U moet deze pasfoto per post naar de gemeente versturen of afgeven aan de balie. Vermeld uw naam en adres en het per mail ontvangen referentienummer bij het aanleveren van de pasfoto.
  7. Let op! Bij deze aanvraag moet u direct online betalen. Aan het einde van het formulier wordt u doorgestuurd naar iDeal. Na de betaling komt u vanzelf terug in het formulier en krijgt u een bevestiging van uw bestelling.
  8. Het formulier wordt bij de gemeente Berg en Dal behandeld zodra deze compleet (inclusief pasfoto) binnen is.

iDEAL

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Voor sommige producten of diensten heeft de gemeente persoonlijke gegevens van u nodig. De gemeente gaat hier zorgvuldig mee om. Gegevens die we van u ontvangen gebruiken we alleen voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Meer informatie hierover leest u in onze privacyverklaring.